poniedziałek, 20 maja 2024 19:53
Reklama

Nowy numer

W imieniu „Kolei Mazowieckich – KM” sp. z o.o. informujemy, że Spółka uruchomiła nowy numer informacji dla podróżnych - 22 364 44 44. Pod tym numerem, podróżni przez całą dobę będą mogli uzyskać informacje na temat bieżących utrudnień, rozkładu jazdy, cen biletów, czy aktualnych ofert.
Nowy numer
W imieniu „Kolei Mazowieckich – KM” sp. z o.o. informujemy, że Spółka uruchomiła nowy numer informacji dla podróżnych - 22 364 44 44. Pod tym numerem, podróżni przez całą dobę będą mogli uzyskać informacje na temat bieżących utrudnień, rozkładu jazdy, cen biletów, czy aktualnych ofert. Informacji udzielają pracownicy nowo otwartego Call Center w Warszawie

Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został wyposażony w nowoczesny system oparty o technologię firmy Wind Telecom Sp.z.o.o. Wykonawcą systemu jest firma Polkomtel S.A. Dzięki zaawansowanym możliwościom systemu, konsultanci mogą obsłużyć nawet 10połączeń jednocześnie. Docelowo działać będzie siedem stanowisk, z których dwa będą poza Warszawą–w Siedlcach i Radomiu. Konsultanci obsługujący Call Center zostali przeszkoleni z prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów, udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili, podróżny może połączyć sięz konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu. 

Podróżni pod numerem 22 364 44 44 otrzymają informacje na temat: usług Spółki Koleje Mazowieckie i innych przewoźników (rozkład jazdy pociągów, ceny biletów, oferty), pomocy przy przejazdach osobom niepełnosprawnym i o ograniczonej sprawności ruchowej a także o bieżących utrudnieniach i awariach.

-
Od początku działalności Spółki inwestujemy w jej rozwój. Otwarcie Call Center to kolejna inicjatywa poprawiająca dostęp do usług Kolei Mazowieckich. – mówi Adam Struzik, MarszałekWojewództwa Mazowieckiego – Od teraz każdy podróżny pod nowym numerem telefonu uzyska komplet niezbędnych informacji. To następny krok w prowadzaniu nowoczesnych technologii w obsłudze Klienta.

-
Koleje Mazowieckie, jako prężnie rozwijająca się firma dba o jakość usług. Prócz zakupu i modernizacji taboru, inwestujemy w nowoczesne formy obsługi Klientamówi Artur Radwan, prezes zarządu Spółki Koleje Mazowieckie – Nasi podróżni nie tylko mogą otrzymać kompleksową informację pod jednym numerem telefonu, ale także zakupić bilet przez telefon komórkowy. Już w krótce uruchomimy zakup biletów przez Internet, będziemy instalować biletomaty stacjonarne i mobile oraz nowoczesne stanowiska kasowe. Siedziba Call Center znajduje się na stacji Warszawa Powiśle.




Podziel się
Oceń

Komentarze
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 17°CMiasto: Siedlce

Ciśnienie: 1013 hPa
Wiatr: 7 km/h

Reklama
Reklama
Reklama