Przedsiębiorcy, którym zależy na promocji swoich usług bardzo często biorą udział w konkursach, zestawieniach czy rankingach. Mają one dowieźć, że naprawdę są najlepsi, ponieważ to zewnętrzne podmioty potwierdzają ten stan. Nie jest więc to tylko pustym hasłem reklamowym. Dzisiaj dowiemy się jaki pakiet korzyści czeka na warsztaty samochodowe z Zabrza, Gdyni czy Lublina, które wezmą udział w plebiscycie Orły Motoryzacji.
Co to jest plebiscyt Orły Motoryzacji
Orły Motoryzacji to plebiscyt przeznaczony dla branży motoryzacyjnej, w skład której wchodzą przedsiębiorstwa zajmujące się naprawą, jak i sprzedażą samochodów (serwisy, salony motoryzacyjne czy indywidualni mechanicy). Warunkiem uczestnictwa jest bezpłatna rejestracja poprzez stronę główną konkursu oraz posiadanie działalności gospodarczej o powyższym charakterze, zarejestrowanej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zwycięzcy wybierani są na podstawie opinii klientów, którzy udzielają ich w Internecie.
Orły Motoryzacji – zwycięzcy
Wyróżnienie otrzymuje ta firma, której średnia z internetowych ocen będzie nie mniejsza niż 8/10 punktów. Dane, zbierane są z serwisów typu Google Maps, Zumi, Cylex, Panorama Firm czy Groupon, co daje doskonały wyraz transparentności i uczciwości przeprowadzania plebiscytu. Zwycięskie salony motoryzacyjne lub warsztaty samochodowe trafiają do właściwego zestawienia wyróżnionych (https://www.orlymotoryzacji.pl/cities), na podstawie miejscowości, w której prowadzą swoją działalność. Przy nazwach firm widoczne są dane teleadresowe oraz dokładna punktacja w plebiscycie Orły Motoryzacji.
Plebiscyt branżowy Orły Motoryzacji – zalety uczestnictwa
Dla wszystkich 58 plebiscytów, przeprowadzanych w ramach jednej marki ORŁY (m.in. Orły Stomatologii, Piekarnictwa czy Prawa), organizatorzy dostrzegają podobne korzyści, które płyną dla uczestników. Wśród nich wyróżniają:
-
Zwiększenie świadomości marki naszej firmy lokalnie;
-
Możliwość porównania jak prezentujemy się na tle lokalnej konkurencji;
-
Rzetelna informacja: jak oceniają przedsiębiorstwo klienci;
-
Dane o przyczynach niepowodzenia dla firm (które nie zdobyły wyróżnienia);
-
Bezpłatna reklama dla przedsiębiorców, którzy zwyciężyli w plebiscycie;
-
Możliwość obserwacji rozwoju swojej firmy w ciągu kilku lat;
-
Pozytywny wpływ na wizerunek przedsiębiorstwa.