Sobota, 15.12.2018

Kod promocyjny – finansowy i rabatowy

  • 27.07.2018, 08:00
  • Legalsport.pl/KrazzyMarketing.pl
Kod promocyjny – finansowy i rabatowy
Kody promocyjne to jedna z najpopularniejszych form promocji, którą swoim klientom oferują już w zasadzie firmy ze wszystkich branż – począwszy od firm ubezpieczeniowych i banków aż po operatorów zakładów wzajemnych. Co należy wiedzieć o kodach promocyjnych? Jakie są ich rodzaje? Podpowiadamy!

Badania pokazują, że Polacy są narodem, który uwielbia promocje cenowe. – Poszukujemy okazji, gratek, czujemy się dobrze, jeśli znajdziemy produkt w atrakcyjnej cenie. Mówi się, że Polacy mają dużą skłonność w zapamiętywaniu cen, przez co są sprytnymi konsumentami. Świetnie orientują się w tym, jakie produkty w danym momencie i w jakim sklepie kupić. To cecha, która wyróżnia nas na tle innych krajów Europy – powiedział agencji Newseria Biznes Tomasz Stec, dyrektor w warszawskim biurze Simon-Kucher. Jedną z form promocji, która w ostatnich latach bardzo zyskała u nas na popularności, są kody promocyjne, zazwyczaj dostępne w przypadku zakupów internetowych, chociaż nie jest to regułą.

Co trzeba wiedzieć o kodach promocyjnych?

Kody promocyjne oferują swoim klientom przedsiębiorstwa właściwie z każdej branży. W większości przypadków mają one bardzo podobną postać, a mianowicie ciągów liter i/lub cyfr (czasami również słów), które wpisuje się w trakcie dokonywania zakupu w określone pole, dzięki czemu uzyskuje się daną korzyść.

Istnieje kilka rodzajów kodów promocyjnych, w zależności od tego, jakiego rodzaju przedsiębiorstwo je oferuje.

  • Kody finansowe – udostępniane przede wszystkim przed banki oraz firmy ubezpieczeniowe. Po ich wykorzystaniu klient, który zdecyduje się na kartę kredytową może otrzymać np. kilkaset złotych na karcie paliwowej albo suma ubezpieczenia OC, które wybrał będzie niższa o określoną kwotę.
  • Kody rabatowe – spotykane głównie w sklepach internetowych. Po wpisaniu kodu w określone miejsce (zazwyczaj jest to pole, które pojawia się przy podsumowaniu zakupów, przed przejściem do płatności) kwota do zapłaty zmniejsza się o kilka-kilkanaście procent. Uwaga! Aby uniknąć rozczarowań zawsze warto sprawdzić, czy rabat dotyczy całych zakupów czy np. tylko określonych grup produktów.
  • Kody promocyjne – dostępne m.in. u legalnych bukmacherów (tu więcej o kodachhttps://www.legalsport.pl/bonusy-bukmacherskie/kody-bonusowe-i-promocyjne/. Pozwalają na uzyskanie dodatkowych pieniędzy (od 400 zł do 1250 zł), które następnie przeznaczyć można na obstawianie zakładów wzajemnych. W zależności od rodzaju promocji, kod bonusowy pozwala na uzyskanie bonusu bez depozytu (czyli np. za samo założenie konta u danego legalnego bukmachera gracz otrzymuję określoną kwotę, którą może przeznaczyć na obstawienie dowolnego zakładu wzajemnego - ma więc szansę na wygraną bez ryzykowania własnych pieniędzy) lub bonusu od depozytu, którego wysokość zależna jest od wysokości dokonanej na konto wpłaty.

W tym ostatnim przypadku, aby mieć pewność, że kod bonusowy czy promocyjny zadziała jak należy, warto sprawdzić, czy oferująca go firma bukmacherska jest w Polsce legalna, czyli czy posiada zezwolenie ministerstwa finansów na organizowanie zakładów wzajemnych. Można to sprawdzić na stronie internetowej resortu lub bezpośrednio w witrynie bukmachera – legalni operatorzy podkreślają fakt, że działają w zgodzie z obowiązującymi w Polsce przepisami i umieszczają w swoich witrynach numery posiadanych licencji, a czasem nawet ich skany. Tylko korzystając z ofert legalnych bukmacherów będziemy mieli pewność, że kod bonusowy da nam dodatkowe pieniądze na obstawianie zakładów, a nie np. będzie służył wyłudzeniu naszych danych.

Legalsport.pl/KrazzyMarketing.pl

Zdjęcia (1)

Podziel się:
Oceń:
  • TAGI:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu _______. _________ z siedzibą w ________ jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe